Alla inlägg den 27 februari 2016

13.

Av Frida - 27 februari 2016 09:16

Haft en otröstlig lite pojke, han vaknade kl 5 och var så ledsen och trött. Känner inte igen honom och inget hjälper. Kanske mardrömmar eller så kanske tänderna gör ont. Eller kan det var en början på en "mancold"?!;) alla män mår ju sååå dåligt när de är förkylda. Får hålla koll under dagen. Men han har ingen feber men har knappt fått i honom nåt förutom vällingen han drack kl 4. Lyckades få honom att somna om så jag hoppas innerligt han mår bättre när han vaknar igen. Mammas lilla gogubbe. Själv har jag tagit mig en rejäl kopp kaffe och fastnade framför tjejvasan. Andreas är och jobbar och kommer inte hem förens kl 21 ikväll så det känns tråkigt. Men jag får nog ta en mysdag med min lilla kille istället.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards