Alla inlägg den 24 februari 2016

11.

Av Frida - 24 februari 2016 18:40

Ikväll hände det! Ivar tog vattenflaskan och drack själv? som vi övat och misslyckats men helt plötsligt tog han flaskan efter kvällsgröten och hällde i sig. Äntligen. Så nu får han dricka vällingen på egen hand? Efter babysimmet igår stannade Fredrik och Vira hos oss några timmar. På den tiden lekte ungarna jättefint tillsammans och jag tror Ivar iakttog Vira väldigt noga denna gången. Vira kan ju göra allt det Ivar inte kan så igår tändes det en gnista i Ivar? vi lekte med små burkar och jag försökte få Ivar att krypa fram till dom. Visst, det var väl inte det mest graciösa sättet han försökte ta sig fram på och eftersom vira är så kvick så kom hon lätt förbi och före honom. Tror det störde honom lite men bara på ett positivt sätt, han fick en spark i rumpan? så glad för att vi har nära vänner med småttingar som kan leka tillsammans. Idag var annars en rätt lung dag, jag tog Morgonpasset och fick sen åka till badhuset för att träna. Min egentid är guld värd för mig då jag hinner ladda upp batterierna och komma hemifrån en stund. Sökt lite fler jobb på eftermiddagen så man kanske får chansen att komma hemifrån men komma hem med ett lönekuvert ist för blött hår. ?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards