Alla inlägg under april 2017

Av Frida - 27 april 2017 12:38

Det har varit en händelserik vår, minst sagt.

Vi bestämde oss för att testa sätta ut huset till försäljning då det är så stor efterfrågan.
Vi planerar att ta över mitt barndomshem på brånan.
Men först, sälja vårt hus och vi hade 2 privata visningar som ledde till ett bud man inte tackar nej till! Annonsen låg ute på hemnet i 2 dgr sen var papprena påskrivna.
Vi är så glada och lättade över budet för alla pengar kommer väl till pass då vi ska renovera barndomshemmet.
Vi ska flytta mitten på juli så vi kommer hinna packa, sortera och slänga i lugn och ro.
Mamma bor kvar tills hon hittar en lgh, så jag hoppas att det ska gå bra.

Ivar gossen har fyllt 2 år och det firades i 2 dgr. Han börjar bli så stor min bebis.


Och om ca 3 veckor tar vi flyget till nerja, spanjen, med faster och Co.
Resfebern börjar lite smått märkas, tog nytt pass idag och Ivar har snart fått sitt första pass också:)

Jobbet rullar på och nu tycker jag att jag börjar få bra rutiner på allt.
Vi har planerat semester och jag får 4 veckor i aug, grymt skönt.
Och det är perfekt att jag jobbar där jag gör Då vi kommer behöva byta ut alla vitvaror på brånan, personalrabatten är kanon!

Nu sover Ivar middag efter 2 timmar med ärenden och lunch på stan med mamsen.
Jag bokade precis klipptid så kl 15 ska jag iväg och trimma barret medans Ivar roar sig med mormor.
Skön ledig torsdag!:)

Tvååringen älskar sitt lasersvärd

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards