Alla inlägg den 27 april 2016

49.

Av Frida - 27 april 2016 16:34

Onsdagen har vi spenderat tillsammans Ivar och jag. Var iväg på Lidl och handlade och sen vidare till "gammal och nytt" för att titta. Hittade en fin ljusstake att ha i fönstret och Ivar fick krypa runt och titta på allt tingeltangel. Han hade kul när han fick utforska butiken på egen hand men man får vara snabb så han inte river ned något.
Därefter åkte vi till pappas jobb och tog en fika. Träffade Nisse och Nisse fru som tycker Ivar så så rolig. Nisse har hand om fyrverkerierna så inne i hans butik är det upplyst med massa lampor och glitter i olika färger, massa intressant att titta på.

Efter det åkte vi hem och precis när vi parkerat bilen ringde monica från BVC. Jäklar! Vi hade tid kl 14 idag för ett års Kontroll. Hade blandat ihop dagarna men vi löste så att vi fick komma in kl 16 ist. Allt var bra med Ivar men dessa jäkla sprutor. Fick sitta med honom i knät och hålla om honom hårt då han fick sprutorna i vardera ben samtidigt. Aj och fy vad det gör ont i mammahjärtat när han skriker till. Tack och lov gick det över fort och snart nog kröp han runt och lekte.
Väl hemma slocknade han ovaggad i vagnen så nu sover han.

Jag passar på att dricka en kopp kaffe och titta på "avatar":) som jag längtar efter uppföljaren. Tror den kommer nån gång 2017 så min väntan har varit lååååååååång. Första kom ut 2010 och har dragit in mest med pengar all time. 1,858 866 899 dollar! Galet men grymt bra film!

I väntan på att träffa doktorn.

Gud vad jag längtar!! Då blir det att ordna barnvakt och gå på Biopremiär.

Ovido - Quiz & Flashcards