Alla inlägg den 8 april 2016

40.

Av Frida - 8 april 2016 13:01

Vilken härlig fredag! Har börjat dagen med att umgås med flickorna Blom på öppna förskolan på kyrkan. Hann precis in till babysången (jag toksvettsdes då jag klätt mig i svart och det var varmt ute) men sången var jättekul och mycket kompisar. Vi lekte en bra stund i bollhavet, åkte rutschkana, åkte bil och härjade på. Två trötta små bebisar som åt lunch sen var det tack och godnatt för Ivar. Nu hoppas jag han sover en bra stund så jag får sitta ute i solen i lugn och ro.

Kvällsmyset med grillning blev inställt då de ringde in mig på jobb. Ska bara jobba 5 Tim så det kommer gå fort ändå. Hemma till strax efter 21. Men då har lillemannen somnat för natten så det känns lite trist.

Annars så laddar jag för fest imorgon och håller tummarna för solsken. Mia fyller 40 bast så det är klart man måste gå och fira stans snyggaste 40taggare:) blir nog ett stort gäng där så det blir kul att träffa lite folk. Karin och jag tänkte cykla dit så i vanlig ordning blir det nog ett eller flera pitstopp för vätskepåfyllning ( ej vatten:) brukar bli så med Karin Andersson :).

Så hoppas ni får en fin helg, på återseende.

Blom & Jonsson på lekäventyr

Ovido - Quiz & Flashcards