Alla inlägg den 7 april 2016

39.

Av Frida - 7 april 2016 08:37

Jag har ärvt en sån här gunga från farmor och farfar men jag tycker varje hushåll ska se till att ha en sån här hemma. Bästa gungan för barnen och som vuxen sitter man som på moln. Väl värd sina 2000kr

38.

Av Frida - 7 april 2016 08:32

Inatt sov vi alla tre i vår säng. Dock blev Andreas sparkade på:) så han blev irriterad och gick och la sig i soffan. Ivar och jag låg kvar tillsammans ända till morgonen och gosade. Idag ska vi till Edsbyn för att hälsa på Jimmy och Alma och tror vi skulle bli bjuden på lunch. Lyx. Sen ska vi lämna tillbaka lånebilen av Jimmy och äntligen få tillbaka saaben. Tror jag även ska se till att få åka på Erikshjälpen och se vad byborna säljer för secondhand.

Nu måste jag fylla på kaffekoppen, hörs hej

Igår var Li och jag och tränade tillsammans. Allt blir så mycket roligare när man är två. Men jag blev väldigt fundersam över hur "spinkig" jag ser ut. Ingenting som putar ut under blusen och min bakdel syns ju knappt:) Men man får vara glad för det man har och jag är nöjd med mina axlar och armar. Men tror nog att jag får fokusera på att se mindre spinkig ut, nästa gång får benen en riktigt omgång.

Ovido - Quiz & Flashcards