Alla inlägg den 11 april 2016

41.

Av Frida - 11 april 2016 15:22

Vi har haft en bra helg varvat med jobb, 40årsfest och grillning. I lördags var jag hos Mia för att fira att hon fyllt år, relativt lungt oh städat för min del och kom hem runt 01. Söndagsförmiddagen var det till att försöka vila innan vi åkte till mormor för att bjuda på grillat och för att Andreas skulle byta till sommardäcken. Farfar Janne och Oliva kom också över så det vart en jättebra eftermiddag ute. Sen åkte jag iväg för kvällsjobb, gissa om det tog emot då det var strålande sol ute men allt gick bra.

Om exakt en vecka fyller gopojken 1år!!! Jösses vad stor han har blivit min lilla stora kille. Det ska bli så kul när vi har kalaset och alla nära och kära kommer för att fira. Har bokat tårta och handlat klart för att få det "kalasigt" hoppas på sol och värme så vi även får inviga altanen. Blir trångt om alla 30 gäster kommer samtidigt inomhus så håll tummarna för att det åtminstone blir ljummet ute.

Nu ska jag svida om och bege mig för ännu ett kvällspass så vi höres!

minns det här som igår! Min bebis är stora killen snart. Mammas och pappas kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards