Alla inlägg den 12 april 2016

42.

Av Frida - 12 april 2016 17:02

Ah, skön känsla att kliva innanför dörren hemma idag. Varit och jobbat hela dagen på spelbutiken och då allt är nytt kan ni ju själva inse korvstoppningen! Full fart framåt men det gick över förväntan. Fredagar och lördagar är tydligen de stora speldagarna så då är det bäst att vara uppmärksam och alert. Ska jobba imorgon och på fredag sen blir jag ledig hela helgen så jag får rå om min gosse ist.

Nu tar jag igen mig ute på framsidan med en stor kaffe och som vanligt min Ernst T-shirt :)

Ivar kommer snart hem från mormor som haft honom hela dagen men det verkar ha gått bra med allt. Hon skulle varit här för en timme sen men Ivar somnade så då är det inte mycket annat att göra än att låta han sova klart.

Snart får jag gosa med honom och äta pannkisar. Puss o hej

Ernest och jag:)

Ovido - Quiz & Flashcards