Alla inlägg under mars 2016

20.

Av Frida - 4 mars 2016 10:42

Här har det hänt grejor! Har klippt av halva håret och är så nöjd med resultatet. Nu ska vi äta lunch på lilla K och ha en riktigt bra fredag!

Före

Efter

19.

Av Frida - 3 mars 2016 21:07

Min bästa kille vaknade ledsen så jag kunde inte motstå att gosa med honom i vår säng. Trygg liten krabat som somnade om direkt när han fick lite närhet. Nästan så att ögat mitt tåras för han är så fin och gosig bredvid mig. Varför får man (jag) lust att äta lite på honom. Kan inte få nog av gulliga runda kunder och knubbig lår. Men jag ska låta bli att äta, bara pussa och sniffa på hans lilla hår. Gonatt!

18.

Av Frida - 3 mars 2016 16:26

Dagen började med en rivstart 05,45. Ledsen och grinig vaknade Ivar med ett ryck så det var bara att rätta sig i ledet och gå upp. Men jag ska inte gnälla då natten varit super och vi har sovit gott. Det var För tidigt för att äta frukost så jag satte på Barnkanalen så vi kunde vakna till liv sakta men säkert. Åt några brödsmulor och lite välling sen tog vi ett varmt bad kl 7, tänkte de skulle hjälpa mot hans rinnande näsan men vettetusan om det hjälpte mer än att Ivar blev trött. Han är inte sig själv så denna förkylningen verkar vara envis. Liten och hjälplös stackare. Tänk om han kunde berätta om han har ont nånstans så man visste. Har iallafall varit iväg till morfar som fyller år idag och firat med laxlunch och tårta. Inget väder för promenad så vi stannade inomhus då vi var där. Finns mycket att titta på och underhållas av då moffa och Ingrid har två hundar och en pratglad katt. Men efter en tupplur började eländet om med Ivar så vi var tvungen att vända på klacken och åka hem. Nu kramas vi framför skidskytte på tven också håller vi tummarna för att pojken min blir frisk snart.

Morfar 66 år idag. Pigg som en mört , haha

Förkylda Ivar :(

17.

Av Frida - 2 mars 2016 09:11

Jobbig natt då Ivar fick feber igårkväll. Vi var i stugan igår och där var det kallt även fast vi eldade under 2 timmar. Så det utlöstes nog av det. Direkt efter vi åkte från stugan for vi vidare till badet och där fick han bada och dyka en massa x. Stackarn som inte kände sig kry och vi bara ångar på. Men nu på morgonen verkar han piggare, ingen feber men lite loj. Med tanke på de få timmars sömn jag fått är jag sisådär pepp på att åka och träna. Men ska göra det fast huvudet säger en sak och kroppen säger nåt annat. Vila kan jag göra i eftermiddag då det inte finns några planer för dagen mer än att kurera oss i soffan.

Liten sjukling

16.

Av Frida - 1 mars 2016 14:26

Ovido - Quiz & Flashcards