Alla inlägg den 23 mars 2016

20.

Av Frida - 23 mars 2016 17:30

Påsken står och knakar på dörren och självklart är den välkommen in men har inte riktigt haft tid eller lust för att pynta något. Men imorgon blir det nog en tur till mobackes, nåt litet gult och fult ska man väl ha. Längtar tills Ivar kommer hem från dagis med höns och fjädrar han gjort till mamma och pappa men än lär det dröja tills jag får nåt sånt paket. Idag har det varit en bra dag, Bästa på väldigt länge. Två samtal om jobb varav jag tackat ja till det jag tror kommer passa mig som handen i handsken och där jag kommer kunna briljera med mina tidigare erfarenheter inom försäljning och kundbemötande och samtidigt få lära mig så mycket mer. Tack kära Andreas för att du hört dig för och hjälpt mig med dina kontakter. Ni kommer bli varse vad det rör sig om så småningom men det håller jag lite till på;)men vilken lättnad. Varit arbetslös sedan 2013, haft ströjobb som inte lett till något och jovisst, varit Gravid och mammaledig också;) hade ALDRIG trott det skulle vara så jäkla svårt att få nytt jobb men det visade sig vara nästintill omöjligt men idag var det äntligen min tur! Är så pepp på att fira och det ska vi göra på långfredag tillsammans med släkt och vänner. Som jag längtar! Det finns hopp om livet, tjohooooo!:)

Shoppat en färgglad klänning dagen till ära. Jag som annars bara har svart vågade mig på denna skönhet.

Ovido - Quiz & Flashcards