Alla inlägg den 29 mars 2016

33.

Av Frida - 29 mars 2016 18:34

Imorgon kl 10 ska jag infinna mig på nya jobbet. Har fått in foten på Willys!:) åh vad det ska bli kul. Är så pepp på att få komma igång nu. Andreas blir hemma med Ivar så nu får de hitta på egna hyss medans jag blir borta. På eftermiddagen tog vi en tur till Majas då jag var så sugen på deras goda smörgåsar. Strosade runt länge men inget föll mig i smak den här gången. Bara massa ljuslyktor och annat smått och just det är jag så trött på nu. Efter det har vi städat ute i boden och rensat medans Ivar sov. Fått en ide av svärmor att ev plantera spirea i min numera ökänd trädgårdstrekant. Den där jäkla Trekanten kommer förfölja mig, kommer drömma mardrömmar om jag inte får ordning därute. Men tror jag är nåt på spåren äntligen. Men först och främst laddar vi för att jobba imorgon så håll tummarna för mig!:)

Äter gottigottgott på Majas

Frida VS Trekanten 0-1:(

Ovido - Quiz & Flashcards