Alla inlägg den 8 mars 2016

23.

Av Frida - 8 mars 2016 17:29

Tisdagsnöjen hela dagen för Ivar. Först fick han umgås med far sin hos farmor och faster. Jag hade annat för mig en stund på egen hand med mormor. Kort därefter kom morfar och Ingrid över på kaffe. Hundarna var givetvis med och ungar och hundar har väl ungefär samma intressen. Lek, mat och kel:) de har kul tillsammans! Blev så tyst och tomt när de åkte så jag tycker nästan synd om Ivar,just nu åker runt med sin sop och städar huset för att hålla ihång med nåt. Jag har förresten tagit bort min fransförlängning idag. Och inga fransar har jag kvar. Fy hur jag ser ut men fick tips om att köpa ricinolja och ska börja kladda på det varje kväll. Börja aldrig med fransförlängning , behålla de naturliga som de är istället är mitt heta råd. Vill du vara extra fin nån gång köp lösfransar ist.

Långa fina fejk-fransar

Kör den naturligt korta modellen nu, mascaran fastnade iallafall;)

Ovido - Quiz & Flashcards