Alla inlägg den 22 mars 2016

28.

Av Frida - 22 mars 2016 16:25

Lilleman var på BVC igår. Nu var vi helt säker på att han klivit över 10kg gränsen men icke. Däremot hade han tappat i vikt, 200g dessutom. Men efter en dunderförkylning så har han ju inte haft samma aptit som förut och betongtruten har man fått bända upp för att få i han någon mat. Men det är andra bullar nu minsan. Nu äter han som vanligt så vi kommer ikapp. Annars har det varit en allt-i-allo dag för mig. Hjälpt farmor med tvätten då hon sitter med gipsat ben. Varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig igen, usch och fy för det men nu har jag på känn att jag inte kommer behöva vara inskriven där så länge till:) varit och träffat en viss person och fick en mycket bra känsla och ett gott intryck. Hoppas det blir något av det, bara att vänta och se. Behöver stimulansen med arbete nu, kollegor och framförallt fått ett lönebesked varje månad. Och jag är ett säkert kort att anställa, trivs jag blir jag kvar-lääääänge. Så håll tummarna för mig!

Ovido - Quiz & Flashcards