Alla inlägg den 7 mars 2016

22.

Av Frida - 7 mars 2016 16:34

Har fått smak för att sälja av prylar. Alla har vi något som vi kan avvara, kläder, skor, inredning med mera. Får börja gå igenom mina saker på vinden, gjorde det för ca 2 år sen och då tog det mig ca 2 dgr att gå igenom allt. Ordnade en egen loppis som jag hade i garaget och annonserade på fb. Jäkligt roligt och hade mycket folk som kom den helgen. Tror jag skramlade ihop runt 2500kr på, enligt mig, massa strunt jag inte ville använda längre. Kul var det så jag tror jag gör det igen eller kanske jag ska testa vara med på bakluckeloppis på stan. Ser rätt kul ut det också. Älskar secondhand och väntar ivrigt på att alla sommarloppisar kör igång. Just nu är jag på jakt efter en skänk/linneskåp som jag tänkt ställa tven i. Har man gäster kan man då enkelt gömma tven genom att stänga dörrarna. Tror det kommer bli kanonfint men det är svårare än jag trott att hitta den modellen jag behöver och längden för att tv ska få plats. Jaja, förr eller senare dyker min skänk upp någonstans och då hugger jag till:)!

Den här modellen tror jag skulle passa perfekt som TVskåp i vårt hem.

Ovido - Quiz & Flashcards