Alla inlägg den 30 augusti 2016

Av Frida - 30 augusti 2016 08:42

Börjar komma in i rutinerna då det gäller att röra på sig.
Men det beror också på hur jag jobbar från vecka till vecka, med enbart timanställning ser varje vecka olika ut så det är lite sisådär men förhoppningsvis kanske jag får nåt lite mer fast snart.

Den här veckan kommer jag kunna träna både måndag och onsdag på relaxen.
Igår var jag där ensam och med bra musik så går det hur lätt som helst.
Mår så gott av att röra på mig, skulle gärna testa en gruppträning snart så ska höra mig för med Mia som ofta går på det på karma. Hon har testat det mesta och vet vad jag skulle gilla för nåt.


Sen kom man hem då pojken var nybadad och ätit kvällsgröten så då kunde man bara få mysa och leka med honom innan vi skulle göra kväller.

Försökte få till några bra bilder under tiden jag tränar men inser att det blir inget bra. Men bjuder på dessa suddiga och fula kort. Men visst har jag snygga byxor o topp. Köpte på Lidl strax före jag åkte till relaxen. Jättenöjd med köpet!

Ovido - Quiz & Flashcards