Alla inlägg den 8 augusti 2016

Av Frida - 8 augusti 2016 22:42

Saker jag ska/vill göra:

Kosmetiska tatuering av ögonbryn. Har noppat mina till en form jag inte riktigt trivs i så en tatuering gör att formen blir bättre och sen blir de lättare för mig att bibehålla den.

Kanske tatuering:
gillar grafiska mönster och cirklar. Du tröttnar aldrig på det, ingen trend och jag har alltid haft en ide om att tatuera ett armband?!
Får se om jag nån gång törs.

Bjuda Andreas på en resa/ alt spa som 30 års present.

Resa utomlands med min familj och ta med mormor

Köpa nytt matbord o stolar

Nytt kök där ugnen och micron sitter högre upp.

Ivar ska få ett eget sparkonto, han kommer åtminstone ha till körkort och kanske en liten bil den dagen han fyller 18 år

Komma igång med träningen och relaxen på badhuset och försöka hålla mig till de rutinerna.

Sluta röka!

Ha en disskusion med med chef till hösten om min anställning och ev få tillsvidareanställning

Så, nu är det bara att förverkliga det. Nån gång;)









Ovido - Quiz & Flashcards