Alla inlägg den 19 augusti 2016

Av Frida - 19 augusti 2016 13:09

Vart ledig några dgr från jobbet men det har nästan bara regnat hela tiden.
Börjar bli rastlös!
Har fått hem mina klockor som jag beställt på wish, livsfarliga app;) finns hur mycket bra saker som helst och för nästan inga pengar alls.

Ikväll ska vi äta kräftor tillsammans med Bloms. Dukat för middag på altan så det kommer bli en fin kväll med tända ljus, musik och massor av kräftor och paj:)

Ivar var lite små hängig igår men känns som det gått över. Imorse var han på gott humör så han känns redan piggare. Ska ta och äta lunch när Andreas kommer hem och förbereda pajen till ikväll. Sen tror jag vi måste trotsa regnet och ut och göra något, men vad?

Besökte BVC igår, pojken är 84cm lång nu och väger 12kg. Allt ser bra ut och nästa gång, då är Ivar 18 månader är det dags för mässlingsspruta. Sen dröjer det tills nästa möte, tror han ska vara 2,5 år innan vi ska dit igen.

Blodpudding keso och lingonsylt smakade helt ok:)

Är inte mycket för att bära smycken men klockor är min grej det!

I skrivande stund får jag sällskap på matbordet:)

Ovido - Quiz & Flashcards