Alla inlägg den 13 augusti 2016

Av Frida - 13 augusti 2016 11:59

Ja idag blir det en bra dag, minst sagt.
Började redan kl 7 då lilleman och jag gick upp.
Käkade frulle tillsammans, kollade barnprogram, målade och tittade på poliserna som hade kontroll ute på stora vägen. Spännande värre då en bilist snällt fick hoppa in i polisbilen och följa med till station. Undra vad han gjort?:0

Sen tog Ivar sin tupplur, jag och Andreas passade på att ligga och dra oss. Jag klädde precis på mig och klockan är nu snart 12:) inte ofta fet händer nu längre så det var så skönt med en lugn förmiddag.

Idag fyller ju bästa faster 37! Så ikväll blir det kalas, mingel och middag på ren. Funderar på att cykla dit upp, inviga cykelkärran och kunna ta sig ett glas eller två på kalaset. Ska upp tidigt och öppna på jobbet så det blir en lugn tillställning för mig men lite bubbel skulle sitta fint. Ska iväg efter lunch och köpa present med killarna, spännande att besöka Majas med Ivar men då pappa blir med så får han passa Ivar medans jag tittar runt.

Trevlig lördag gott folk/puss

En bild från i våras, faster med Ivar i knät. Marie ska vi fira idag:)!

Har nog provat alla liggstilar idag, bäst på mage med rumpan i vädret

Efter att ha möblerat om imorse så tyckte han att sitta bakom gardin var absolut bäst :)

Nyvaken liten filur som modellade i helt nya kläder, så snygg!:)

Ovido - Quiz & Flashcards