Alla inlägg den 29 september 2016

Av Frida - 29 september 2016 14:17

Aktiv dag innan man ska bege sig iväg för kvällstjänst på jobbet.
Har testat lite olika kläder och försökt mixa och matcha med gammalt och nytt jag köpt.
Fått till några snygga outfits som jag känner mig nöjd med.

Har sen hunnit med en sväng på Apoteket, åhlens och Lidl.
Blev så glad över mitt senaste fynd på Lidl idag, ett par höstskor för 179kr. Varför slösa 500kr + när man kan köpa liknande skor där. Ska bara gå in dom men det känns redan nu rätt sköna. Ett väldigt bra köp.

Sen fick jag vara helt ensam på relaxen idag, inte en enda människa där. Så jag drog igång Spotify på högsta volym och körde ett benpass, Ajaj och Ojoj. Stretchade men kommer nog få träningsvärk imorgon. Apropå värk,
Har fortfarande bekymmer med en värkande visdomstand, som gör att jag har konstant ont och är spänd i käken. Ska gurgla med corsodyl och ta två värktabletter. Måtte det gå över snart för snart blir jag tokig!

Nu är det bara 50 min tills jag börjar så jag ska vila lite för att sen försöka peppa upp mig för kvällsjobb. Blir sen ledig fre/lörd och sönd. Hur skönt som helst!

Fynd. 179kr. Älskar lidl

Köpte även nya träningskläder och ett par strumpbyxor. Summa summarum tror jag de landade på ca 400kr. Lidl!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards