Alla inlägg den 27 september 2016

Av Frida - 27 september 2016 19:43

Köpte en riktig goodibag från såfin idag.
Har ibland känns lite sådär har jag tyckt då de anställda där slänger sig på en för att hjälpa, så var det förut. Idag var vi tre kunder där samtidigt och två anställda. Supersöta tjejer som hade kanonbra tips på det jag berättade jag ville ha nya kläder inför. Jag kunde bara hojta till så hämtade det annan stl eller så fick de freestyla för att hitta något jag själv inte sett. Tummen upp för den servicen! Begriper inte att jag inte tyckt om det förut, jag kände mig som en drottning som blev uppassad:)

Jag har ärligt tappat intresse för mode för egen del. Köper mestadels kläder på Lidl, ja, det har faktiskt bra kvinnokläder där till bra pris. Men det är sällan numera jag köper nåt klädesplagg från butikerna i stan.
Men idag, med lite hjälp så blev det tre nyheter. En leopardblus, en svart poloklänning och ett par stretchiga svarta "skinn" byxor.

Nu kan vi ladda för festligheter men först ska jag försöka bli bra i min värkande visdomstand.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards