Alla inlägg den 20 september 2016

Av Frida - 20 september 2016 10:57

För snart över 2 år sen fick mamma ett presentkort för 2 personer på Orbaden spa och resort som födelsedagspresent.
Härliga vardag heter det och där inkl. Lunch, 25 min valfri behandling och sen får man tillgång till utomhus jazzuci, bastu, poolen med mera.
Nu måste vi boka innan Nov och jag tror även min moster vill följa med.
Som jag längtar!
Ska se till att njuta och skämma bort oss riktigt ordentligt.

Staketet är klart nu intill garageuppfarten, blev så bra och är så nöjd:)
Nu är framsidan riktigt ordentlig barnsäkrad och snyggt blev det.
Tur var väl det, igår började de bygga för biltvätten som kommer ligga intill vårt hus.
Dygnet runt öppen biltvätt intill ett bostadsområde. Vet inte om jag är så glad över det beslutet:/
Men det blir ett rejält högt bullerplank så vi kommer inte se den, bara höra!
Alla vi grannar som bor närmst är alla lite oroliga över hur det kommer bli. Dissa eller hissa, det märker vi.


Där är han inlåst:)

På väg till förskolan idag.

Såhär kan en dag på orbaden se ut en vinterdag.
Men tror vi kommer få en bättre utsikt nu då alla träd badar i höstfärger.

En bild från helgen. Vi besökte morfar och tog en promenad förbi båthamnen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards