Alla inlägg den 18 juli 2016

Av Frida - 18 juli 2016 21:38

Då var mina 2 veckor av semester över. Suck och stön.
Men det värsta är egentligen att ta sig iväg till jobbet, väl där föll alla rutiner in rätt så fort.
Haft mycket folk så det märks väl att det är semestertider, man hinner nästa aldrig avsluta det man påbörjat.

Mormor har åkt till Luleå för att hämta Viktor som ska följa med henne hem.
Viktor ska vara här i Bollnäs själv en vecka utan mamma, pappa och lillebror. De kommer ned veckan därpå så nu kommer Ivar få en riktigt bra barnvakt de dagar han kommer vara med mormor och Viktor.
V fyller 8 år i år, galet! jag minns vårt första möte i Kiruna när han var sisådär 3-4 månader. Han var ju första av alla så det är nåt speciellt med den där pojken:)

Vi kommer nog ta en utflykt på fredag tillsammans då jag är ledig tillsammans med morfar och Ingrid.
Sen är det bränbollsyran så Andreas har fullt upp fredag och lörd, söndag blir han väl bakis på.
Jag får se om jag lyckas byta bort mitt söndagspass så kan jag följa med ut på lördagskvällen men inget jag planerar för.
Så det var det!

Plockat halkan tillsammans med moffa idag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards