Alla inlägg den 1 juli 2016

Av Frida - 1 juli 2016 21:06

Fredagkväll och 1 juli!
Jobbade till 16. Fick vara ute på golvet hela dagen och det var faktiskt mycket roligare än jag tänkt mig. Timmarna bara rusar förbi och då man konstant är aktiv, fyller på, kånkar och bär runt på varor får man även grym träning. Det ville jag göra mer av. Ska ta ett snack med chefen om det så får vi se vad han gör av det. Åkte och hämta hem Ivar från förskolan där allt hade gått bra, han har varit där från 8-16 så han var minst sagt glad att se mig igen, och jag honom också:)

När vi kom hem fick han mat och sen vart det mörkt ute och det började spöregna. Vi hade planer på att gå ut och äta med Markus och Ida ikväll men runt 18 kände jag att jag ville stanna hemma med Ivar ist. Andreas tog cykeln och skulle göra de sällskap. Det blir nog fler x så man hinner äta och umgås hur mycket som helst med alla nu snart, jag får två veckor ledigt fr.o.m Nästa vecka:)
Ska bli så skönt att slippa "passa" tider.

Nu ska jag lägga mig med en skål popcorn och kolla på film:)

Han blir så stor Ivar. Inte bara på längden, hela han liksom. Men han är för alltid min lilla "bubbis"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards