Alla inlägg den 6 juli 2016

Av Frida - 6 juli 2016 18:49

Ivar har varit lite röd i ögat under några dagar och lite hes. Idag bröt det ut när vi var hos morfar och Ingrid, som alltid då vi är där och hälsar på, vi lyckas pricka in att bli sjuk då vi besöker dom. Dunderförkyldningen, rinner i både ögat och näsan. Nyser och hostar.
Malin tipsade om att jag ska "torka" ögat med ögonvatten då de blivit lite infekterat så det har vi börjat med. Stannade till på Apoteket på väg hem och trök i han alvedon och en halv flaska välling. Nu är han helt ok men har ätit dåligt,förståligt, så jag hoppss natten blir lung då jag är ensam hemma med Ivar.

Vädret ute gör ju inte saken bättre heller med stormvindar, så nu ska vi hålla oss inomhus och mysa.

Nu har "vår" stuga kommit ut till försäljning. Känns dubbelt, jag tycker ju så mycket om den och har ju redan träffat ägaren som är jättetrevlig och som har berättat allt som finns att veta,MEN då jag också känner på mig att de kommer vara mycket folk som är intresserade kommer priset skjuta i taket. Dubbelt alltså.
Förstår ju givetvis säljaren som vill sälja den genom mäklare för att nå ut till fler spekulanter.
Jaja, tror inte det är meningen att den ska bli vår, men man kan ju få drömma lite eller hur?:)

Stor och gäststuga.

Vackert!!!

Sandstrand, brygga, utsikt, avsides men ändå nära till allt.
Så vill ja ha min stuga, nån vacker dag, nån vacker dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards