Alla inlägg den 9 maj 2016

Av Frida - 9 maj 2016 18:06

Varit hemma idag. Har inte orkat göra så mycket annat. Värmen är enorm och min energi är som bäst på morgonen då det är svalt ute.

Men har hunnit med då Ivar sovit att måla bastun, lite på carporten och städat huset.

Sen fick vi två eleganta damer( Therese och Tuva) över på besök som busat tillsammans med oss. Vi hade fixat med pool så båda ungarna fick svalka av sig tillsammans.

Nu på kvällen tittade farbror Peter över med en present han inte kunde motstå köpa till Ivar. Ett par alldels egna arbetsbyxor, precis sånna som pappa har:) snickarbältet och hela paketet. Passande då Ivar har att brås på då det kommer till att snickra och skruva.

Jag sitter ute på altanen och fast klockan hunnit bli över 18 så tycker jag det känns lika varmt som mitt på dan. Hör innifrån huset hur grabbarna skrattar och pratar:)

Nu ska jag nog passa på att vattna alla blommor och börja plocka ihop lite ute. Imorgon är det jobb igen så då får det gärna regna och vara mulet men det är det nog med största sannolikhet inte! Så njut ni som är lediga:)

Bästa köpet som jag fyndade på rean på jollyroom i vintras. Soltältet har varit kanon dessa dgr

Gofika och lite naket:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards