Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Frida - 5 maj 2016 21:25

And off we gooooo:)

En av de bättre kvällarna på väldigt länge.

Av Frida - 5 maj 2016 21:10

Morbror och Arvid. Jag smälter bort när jag ser hur de kan mysa tillsammans.

Mysfaster och liten kexätande Ivar Jonsson.

En glad den andra mer allvarsam ;)

Det här älskade pojkarna att sysselsätta sig med:)

54.

Av Frida - 5 maj 2016 20:56

En bild säger mer än tusen ord. Har fotot hela dagen på allt vi gjort och alla vi träffat.

Kan kort berätta att vi varit hemma hela dagen tills i eftermiddag då vi fick för oss att åka till Röste möbler.
Vi mötte upp Tuva, Therese och Dan på plats och tittade runt på allt. Galet med grejor överallt men icke ett linneskåp i rätt stl för mig.

Faster hörde av sig att de hade tänt grillen då vi var klar där så vi åkte och handla en köttbit, sen var det bara att bänka sig och äta middag.
Ivar lekte med Arvid och Alma som härjade på med vattenpistolerna:)
Marie och jag passade på att ta ett glas vin i solen och låta männen i huset sköta disk och ungar:) underbart!

Har laddat med sol och massa bra energi. Perfekt dag!

Röste Möbler-ett rent himmelrike för loppisfolk! Besök stället.

Tok med kusinerna :)

Kvällssol, ett glas gott, glada nöjda ungar. Vad mer kan man begära:)

Vi har cyklat för första gången tillsammans idag jag och Ivar. 20160505, då hände det. Cykelpremiär och vilken succé

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards