Alla inlägg den 8 maj 2016

Av Frida - 8 maj 2016 18:11

Då jag lever tillsammans med "tvångsmässigtköpbeteende-måste-ha -allt -innan-30år"- Andreas Olofsson så har vi nu införskaffat oss en husbil!

Om det kommer bli en långvarig familjemedlem återstår att se men två resor är planerat med den i år.

Har aldrig åkt/bott i husbil, husvagn däremot har jag erfarenhet av då pappa hade en när jag var liten. Mamma har en också men bara som står ute på Vevlinge som "sommarstuga"
Men det kommer bli kul att provåka/köra den. Snart kommer han hem med den så jag måste ut och inspektera.

Däremot har jag tjatat om att vi ska köpa en robotgräsklippare i snart 2 år, men där har det tagit emot sörni. Varför?. Ja, kanske för att jag klipper gräsmattan varenda jävla sommar då han inte "hinner".
Men idag fick jag nog och tog och swishade halva summan för roboten till Andreas med orden."- Nu köper vi den där jäkla roboten till veckan, halva är redan betald så försök inte med något nu"!!!

Det blir ett besök till " Technord" som får komma hem och installera den till veckan. Gud vad jag längtar!:)

Husbilen, måste invigas och döpas snart:) namnförslag?

My precious

55.

Av Frida - 8 maj 2016 09:00

Igår hade vi en "reunion" med katta och Karin med familjer här hemma. Ungarna fick härja fritt och Ivar älskade att ha så mycket kompisar omkring sig.
Grymt mysig kväll som jag gärna hade tyckt kunde fortsätta lite till men då de stora kidsen började bli trötta så då fick vi avsluta runt 23.

Satt upp med Andreas på altan och pratade en stund innan även vi fick tunga ögonlock:)

Magiskt:)

Kidsen roar sig själv och lilleman sov, då myser de vuxna:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards