Alla inlägg den 27 november 2016

Av Frida - 27 november 2016 19:30

Inget har varit sig likt i år.
Föregående år har jag i lugn och ro, flera dagar i sträck kunnat pynta för jul här hemma.
Nu har jag helt enkelt inte hunnit eller orkat brytt mig.
Men igår tog jag ned kartongerna från vinden och började gå igenom allt.
Rensat massa och skickat iväg till gammalt och nytt, de hon säljer där kommer vi dela på.
När jag ändå höll på så sålde jag iväg 2 speglar, faster fick ta ett ljusnät vi hade över, och sen hoppas jag nån vill köpa steghyllorna som står och samlar damm.

Julgardinerna och julstjärnorna är uppe, efter massa sladdtrassel och en massa svordomar! kan man faktiskt säga att det är jul!:)

Drack glögg och vann en ny Bingolott medans Ivar härjade.
Han har varit förkyld i helgen, hostar mycket och snoret rinner men idag fick han följa med på skyltsöndagen med mig. Tog mig i handen då vi var på åhlens, var så duktigt men några gånger försökte han riva ned allt han såg på hyllorna. Men skötte sig jättefint. Vi parkerade högst upp på åhlens taket och stod där och blickade ned på folkvimlet.
Önskar jag hade kunnat tagit en bild där och då men det glömdes helt bort.

Nu väntar en 6 dgr jobbvecka så nu blir det nog rätt tyst här på bloggen.

Sköt om er!


För precis 20 dagar sen var det såhär mycket snö. Nu är det gröna gräsmattor och blåsigt ist.

Fick jul- inspiration från mobackes, men när jag väl kom hem hade den lusten dött.
Inte likt mig, men de är långt kvar till jul så det hinns nog med:)

Älskade

Nu är det jul här i vårt hus...

Lidl fynd:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards