Alla inlägg den 13 november 2016

Av Frida - 13 november 2016 17:36

Då var min lediga vecka snart över
Haft en jättebra vecka som varit rätt så händelserik.
Ingen dag har varit den andra lik.
Precis som det ska vara.
Ivar har varit på gott humör hela vecka och Andreas knäoperation har som sagt gått över förväntan bra.

Imorgon börjar nya rutiner.
Jag börjar på Elon och hoppas nu att allt ska gå bra. Om jag är nervös, nä faktiskt inte. Inte än:)
Klart jag är lite förväntansfull och det verkligen framemot att komma igång.
Är egentligen mer nervös för allt det praktiska som rör Ivar då jag inte kommer kunna hämta på dagis. Hönsmamman i mig har problem med detta då jag måste släppa kontrollen och överlåta mycket av ansvaret på mormor.
Ska bli intressant och höra efter hur de tänkt med schemat och hur deras rutiner på Elon är.

I övrigt har vi haft en bra helg då vi umgåtts med fam. Blom i lördags. De stannade kvar efter buspalatset och vi åt pizza tillsammans. Jag blev bjuden på rödvin, så gott men minns inte namnet, ungarna fick bada tillsammans innan de åkte hem strax före kl 20. Sen tittade på "så myclet bättre" och jag la mig strax efter det tog slut.
Idag har vi tagit det rätt så lugnt. Tog med oss snowrazern i bilen och besökte pulkabacken hos mormor. Stannade i 1,5 och åt lunch med mormor innan vi åkte hem för att sova.
Jag åkte och handlade lite och gjorde en fläskfilégryta, mums! Och strax därpå kom morfar och Ingrid över.
Morfar fick vad jag antar är för små kalsonger, stl XXL. Han ska nog snarare ha XXXL:)
Andreas fick en cocktailbok, nya Lapidus "Sthlm delete", och två triss.

Tog en promenad med morfar och vovvarna och nu har det börjat töa så snart är väl all snö borta.
Snart är det Bolibompa, kvällsbad och gröt sen blir det filmtajm för oss.



Farsdag

Älskade små busungarna:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards