Alla inlägg den 6 november 2016

Av Frida - 6 november 2016 23:03

Söndag.
Har jobbat klart mitt sista pass igår lördag på Willys. Efter de gjorde om schemat så vart det tack och hej för min del. Fick knappt några timmar så det håller inte att stanna kvar då.
Trist men inte mycket att göra nånting åt. MEN, jag deppar inte för jag har fått nytt jobb fr.o.m V. 46.
Då svidar jag om och byter till att bli säljare på Elon:)!
Gick så fort från de att jag skickade in ansöka till att jag träffade dom och dagen efter fick jag ett samtal att jag fått det!
Ibland faller allt på plats, ibland måste man få ha lite flyt. Det fick jag äntligen nu!
Så nu har jag en ledig vecka innan det nya drar igång.
Andreas ska operera knät på onsdag och blir sen sjukskriven några veckor. De är ledbandet och menisken som ska "bytas" ut. Jäkla fotboll att ställa till det. Så vi måste åka hemifrån vid 06! för att hinna till Gävle i tid. Jag ska fördriva de 5 timmar operationen tar på Ikea så för min del blir det en trevlig dag, värre för Andreas:(

Idag har vi möblerat om hemma.
Saknar ibland väggen vi tog ned mellan kök o vardagsrum, älskar det öppna men fan så svårmöblerat det blir. Men ska nog ta och köpa gardinskena från Ikea så blir det en s.k vägg av tyg.

Ivar har varit på bra humör hela dagen. Inte så konstigt med all snö som bjuder in till lek.
Vi hittade en snowracer i vårt garage, den är kvarglömd från de som bodde här förut. I prima skicka så Ivar fick ta en lång premiärtur med pappa ute på promenad idag. Jag stannade kvar inne och städade i lugn och ro.
Men senare på eftermiddagen ville även jag ut o leka så då blev det en liten åktur till och sen skotta, Ivar har egen skyffel och hjälper gärna till:)
Och tur är väl det för imorgon kommer vi nog behöva skotta oss ut ur huset....

Lillemannen myser

Dessa ska jag önska mig i födelsedagspresent, så fina!

Matbord, stolar, vardagsrumsbordet, hallmöblerna, trappen. Överallt är han. Jäkla unge att vara snabb:)

Ommöblerat.
Är sisådär nöjd, lite mer fix och trix så ska det nog bli som jag tänkt.
Men det gäller ibland att skynda långsamt och låta rummet växa fram.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards