Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Frida - 12 juni 2016 20:14

Idag köpte vi cyckelbarnstol.
Vi passade på att premiäråka med den ikväll då vädret är så fint ned till stan för att köpa mat och sen hade vi picknick ute på långnäs. Jättefin stund tillsammans.

Sen så har tvskåpet kommit in i huset och tven är upphängd i den. Blev precis så bra som jag hade hoppats.
Lite småfix kvar innan det är helt klart så bild kommer senare.

Nu ska vi ta och relaxa i soffan för jag orkar inte med nå mer sol nu. Puss!

På väg

Picknick

Kryper iväg och vinkar hejdå

Men kommer tillbaka om man ropar:)

Fick skjuts av mamma hem

Härligt avslut på söndagen

Av Frida - 12 juni 2016 10:40

Vakande runt 7 av lillemannen som var pigg som en mört.
Åt en lång och god frukost tillsammans och sen tog vi oss en promenad till långnäs med Olivia.
Lekte ute vid stranden och fick ett så bra kort på båda de små:)

Sen testade vi utegymmet som de byggt precis. Bra att ha det nära till hands och bra läge, de ligger i skuggan och bättre utsikt kan man inte få medans man tränar. Fågelkvitter som musik ist för "unts unts"
Testade armgången, men vad svårt det var!. Kom bara halvvägs. De ser ju så lätt ut på gladiatorerna när de kör den, svårare än vad jag trodde.

Nu tar vi en lång skön söndag tillsammans!

Ivar skulle hålla kopplet

Mina smårumpor:)

Utegymmet

Pappa pumpar på och de två små kollar in

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards