Alla inlägg den 4 juni 2016

Av Frida - 4 juni 2016 19:24

Idag tog vi oss en tur ut till Hällbo för att 1 hälsa på familjen blom, 2 provköra husbilen, 3 testa ivars begagnade bilbarnstol. Allt gick över förväntan. Åkte till farmor och farfar blom då Fredrik och vira var där idag. Mamma Li hade jobbat natt och var hemma och sov så vi ville självklart inte störa då.
Riktigt mysig eftermiddag med fika och lek. Farmor blom har dagis hemma för 9 ungar så där var det nästan bättre att leka än på buspalatset. Vira visade vägen för Ivar med alla leksaker och han följde efter med glatt humör:) sen fick Ivar även åka åkgräsklippare med farfar blom, skräckblandade förtjusning :)
Jag körde husbilen hem, Andreas tyckte inte jag skulle köra men jag satte mig bestämt bakom ratten och tog över. Gick hur bra som helst, riktigt roligt men den går inte fort inte. Max 80km/timmen. Kände mig som en busschaufför!:)

Nu kommer faster, Arvid och mangan över. Vi ska dricka champagne sörni;)
Trevlig lördag på er.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards