Direktlänk till inlägg 9 oktober 2016

Kalaset - succé !

Av Frida - 9 oktober 2016 19:17

Succé om du frågar oss om festen igår.
Härligt gäng människor, så glad för att ni alla ville dela kvällen tillsammans med oss. Utan er hade ju festen aldrig blivit så bra som den blev!
Tror vi landade runt 30 personer när alla var samlade.
Så härlig stämning hela kvällen rakt igenom och massa skratt och tokigheter.

Magnus musikquize fick starta upp festen och vi delade upp oss i fem lag. Jättebra frågor som alla i varje lag kunde bidra att svara på. Minns inte vem som vann men tävlingarna fortsatte senare under kvällen med bl.a Spika snabbast, krama ballong, äta knäckebröd med gniv och gaffel, trycka in så många marshmallows i munnen så man nästan spyr. Haha, alla galna grejor och alla ställer upp och deltar. Vinnarna fick en flaska Champang att dela på och tror det blev en uppskattad vinst.

Bål i överflöd. 10L räcker till många, plockmaten gick hem hos alla.
Inga skandaler, inget bråk och stök.
Rätt igenom att skitbra kväll.

Jag avrundade strax efter 02, dödstrött så jag tog en egen taxi hem.
Andreas och några fler stannade kvar och tror de kom hem vid 04.

Idag har vi sovit till 13, därefter cyklade Danne o Andreas iväg för att äta och städa i lokalen.
Han öppnade sina paket och snacka om fina presenter. Ferraribilskörning, presentkort, en ny jacka, parfym, manshettknappar, whiskey. Det inväntar en överraskning den 15/10 som jag ser framemot att följa med på och se. Sen blir det ju en till present i slutet på okt som jag ordnat med inför. Sen får det nog vara slutfirat:)

Jag har varit hemma och inväntade Ivar som kom hem med mormor.
Ordningen är återställd och vad jag saknat pojken min, goungen gav mig en bamsekram när han kom hem.
Nu blir det att gosa ned oss framför tven. Grym helg men nu ska det bli skönt att det blir några lugna helger innan nästa överraskning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 27 april 2017 12:38


Det har varit en händelserik vår, minst sagt. Vi bestämde oss för att testa sätta ut huset till försäljning då det är så stor efterfrågan. Vi planerar att ta över mitt barndomshem på brånan. Men först, sälja vårt hus och vi hade 2 privata vis...

Av Frida - 23 februari 2017 21:22

Idag lurade vädergudarna mig. Vaknade upp till en underbar dag, soligt och fint tills jag såg flaggorna på andra sidan vägen. Vilken blåst, flaggorna stod rätt ut, hämtade in posten och trodde jag skulle förfrysa fingrarna på den korta stunden. ...

Av Frida - 17 februari 2017 16:42

Mardrömsvecka då både jag och Ivar varit sjuka. Jag börjar bli som folk igen men Ivar har fortfarande influensa. Men han är pigg emellanåt och leker och busar men sen smäller det till och han får hög feber. Har inte ätit riktig mat på 2-3 dagar nu ...

Av Frida - 21 januari 2017 14:31


Härligt med ledig helg. Idag har jag fått varit ensam hemma i flera timmar, Andreas och Fredrik hade bokat en dag tillsammans med ungarna. Så från kl 11 har det varit ensamtid för mig, minns inte sist det var så lungt och så avkopplande att få py...

Av Frida - 1 januari 2017 22:18

Året då min son fyllde 1år:) Mycket av året kretsar runt Ivar, allt från dagis, hans utveckling och hans personlighet. Vi försöker hänga med i svängarna med ibland går det alldeles för fort. Man vill inte missa en minut utan honom ändå måste man för...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards