Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Frida - 18 oktober 2016 16:15

Irriterande dag som aldrig tycks ta slut!
Känner mig hängig och trött, förkyld sen iförrgår.

På jobbet idag åkte jag dit på en kontroll då jag missat fråga om leg på en spelkund:( så dåligt gjort och nu får affären en varning, kan inte skylla på annat än slarv från min sida. Blir det fler gånger kommer vi inte få sälja spel på 2 veckor. Blir det en tredje gång förlorar vi helt ATG och svenska spel. Då är det illa, riktigt jävla illa.

Sen på det har Ivar tandvärk och fått höstblåsor. Äter som en kratta och hans humör är upp och ned.
Svårt att förstå vad han menar och vill när han försöker göra sig förståd så jag tycker synd om honom och känner mig maktlös. Stackarn får sova en stund nu på eftermiddagen så hoppas jag att pannkakor och grädde kan göra han på lite bättre humör sen.

Nu vill jag egentligen bara gå och lägga mig men tvätten ska tvättas och middagen ska lagas. Hoppas pappa kommer hem snart så blir det roligare för oss alla.
Hoppas min dåliga dag blir bättre imorgon.

Ser otäckt ut men han verkar inte lida så värst mycket av det. Höstblåsor runt mun, armarna och baksida lår.
Lillen är alldeles prickig:(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards